Veelgestelde Vragen

WANNEER ZULT U MIJN BESTELLING VERWERKEN?

De meeste artikelen hebben een voorbereidingstijd van 24/48 uur. Het is zelfs mogelijk dat uw artikelen dezelfde dag worden verzonden als deze producten onmiddellijk kunnen worden geleverd en voor de middag zijn betaald.
De levertijd hangt af van de gekozen transportdienst en het land van bestemming. Houd er rekening mee dat deze tijden indicatief zijn en alleen betrekking hebben op werkdagen, niet op weekends en feestdagen.

WANNEER ZULT U MIJN BESTELLING VERZENDEN / LEVEREN?

We hebben 2 secties in deze webshop, en elke sectie heeft een andere
beleid voor het verzenden van de artikelen. Onder elk product zie je vanuit welke winkel het product wordt verzonden.

WBM-Worldproducts
De artikelen besteld in de Direct
De leveringssectie wordt rechtstreeks aan u geleverd door de leverancier. Wij bestellen de artikelen wereldwijd en nemen de verzendkosten op in de verkoopprijs.

Omdat alle leveranciers hun eigen verzendregelingen hebben, is er een groot verschil in levertijden.
We geven de verzendtijden direct onder elke productbeschrijving aan;

LET OP, Leveringstijden zijn indicatief en afwijkingen van deze leveringstijden zijn mogelijk.

We proberen de producten echter zo snel mogelijk te leveren.

Vanwege de wijziging van de Europese wetgeving per 1 juli 2021, moeten alle producten met een waarde van meer dan Euro 150,00 die de EU binnenkomen vanuit niet-EU-landen, worden ingeklaard. De inklaring wordt uitgevoerd door de koeriersdienst, en zij kunnen kosten voor inklaring en invoerrechten in rekening brengen.
WBM-Supershop heeft geen invloed op deze extra kosten en kan niet
interveniëren.
Als u dergelijke douanekosten ontvangt, neem dan alstublieft
neem onmiddellijk contact met ons op en stuur ons de originele factuur van de
douane-inklaring agent. In principe zijn onze verkopen inclusief BTW.

WBM-Maassluis
De artikelen die zijn besteld in
de sectie Webshop Maassluis, worden geleverd uit voorraad van onze webshop
in Maassluis, Nederland.

Binnen Nederland worden de artikelen, als het totale bestelbedrag boven de Euro 25,00 ligt, GRATIS verzonden.
Onder Euro. 25,00 ziet u een keuze voor de koerier van uw keuze om te kiezen.


Naar België worden de artikelen, als het totale bestelbedrag boven de Euro 35,00 ligt, GRATIS verzonden.
Onder Euro. 35,00 ziet u een mogelijkheid om de koerier van uw keuze te kiezen.

HOE ARTIKELEN TE RETOURNEREN?

Het kan voorkomen dat je een bestelling wilt retourneren. Misschien omdat je het product niet leuk vindt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling niet wilt. Wat de reden ook is, je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren zonder opgave van reden.

Na annulering heeft u 14 dagen de tijd om uw product te retourneren. U ontvangt dan het volledige orderbedrag, inclusief verzendkosten, terug. Alleen de kosten voor het retourneren van uw huis naar de winkel zijn voor uw eigen rekening. Deze kosten bedragen ongeveer €. 6,95 per pakket, raadpleeg de website van uw vervoerder voor de exacte tarieven.

Als u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, moet u het product met alle accessoires en - indien redelijkerwijs mogelijk - in de originele staat retourneren en de verpakking aan de ondernemer terugsturen. Om dit recht uit te oefenen, neem alstublieft contact met ons op via dit herroepingsformulier. Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 30 dagen na melding van uw retour terugbetalen, op voorwaarde dat het product al in goede staat is ontvangen.

Als het product beschadigd is of de verpakking meer beschadigd is dan nodig om het product te ontvangen, kunnen we deze waardevermindering aan u doorgeven. Behandel het product met zorg en zorg ervoor dat het goed verpakt wordt geretourneerd.

HOE EEN GEPLAATSTE BESTELLING TE ANNULEREN?

Hoewel we ons best doen om onze klanten goed te informeren, is het mogelijk dat een opgegeven verwachte levertijd (Verzending & Levering) niet aan uw verwachtingen voldoet. In dat geval kunt u ons een e-mail sturen met ons referentienummer. Nadat we uw betaling voor de bestelling hebben ontvangen, moeten we deze handmatig verwerken en we proberen dit binnen onze openingstijden te doen.
De terugbetaling van het te retourneren bedrag zal zo snel mogelijk plaatsvinden. Dit wordt echter afgehandeld door een derde partij en we hebben geen invloed op hun uitbetalingssnelheid. Over het algemeen wordt het bedrag echter dezelfde dag terugbetaald.

HOE EEN ARTIKEL TE RUILEN?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt contact met ons opnemen via info@wbm-worldproducts.nl.

U moet echter zelf de kosten voor het retourneren van het product dragen.

HOE KUNT U HALFFABRIEKEN RETOURNEREN?

Als u een halfafgewerkt product heeft besteld, moet dit worden verwerkt door een aantoonbaar gecertificeerde technicus. Als dit niet wordt verwerkt door een gecertificeerde technicus, kan de leverancier de retour weigeren. Als er iets niet in orde is met het product, moet de technicus contact opnemen met het lokale filiaal van het merk waaronder dit product valt.

HOE DE BEZORGADRES TE WIJZIGEN?

Heb je per ongeluk het verkeerde afleveradres opgegeven? Dat kan gebeuren.

Neem zo snel mogelijk contact met ons op via;
E-mail: info@wbm-worldproducts.nl
Bel +31 10 59 90 496

Wij zullen dan proberen de levering van de bestelling voor je te wijzigen.