Artikelen die voor 15.30 uur besteld worden, worden dezelfde dag aangeboden aan de koerier

Bezorging

Wanneer komt mijn bestelling ?

De goederen die besteld worden bij WBM worldproducts.com, worden op het door u aangegeven adres afgeleverd in binnen- en buitenland. Controleer uw gegevens die u aan ons doorgeeft, vooral de juiste postcode binnen Nederland is belangrijk.

De grootte van het pakket is leidend voor de methode van verzending.

U ontvangt een track & trace code via de email om de zending te volgen. Goederen die besteld worden op zondag(!) t/m vrijdag voor 15:30, worden de volgende dag geleverd (in Nederland en mits voorradig of anders aangegeven) conform de wettelijke in Nederland geldende bepalingen aangaande verkoop op afstand.

Verzending wordt gedaan via Sendcloud. [PostNL-DHL-DPD]

Uitzondering hierop zijn de producten die bij de leverancier nabesteld dienen te worden. Mocht het product tijdelijk uitverkocht of niet te leveren zijn ontvang je automatisch een bericht.


Uitzonderingen:

Op feestdagen wordt een ander afleverschema gehanteerd. U wordt via de Trans & Trace op de hoogte gehouden wanneer uw bestelling afgeleverd gaat worden. Overige uitzonderingen staan hier onder vermeldt;

Overige : In verband met grote drukte bij de koerierdiensten in verband met COVID-19 kan de bezorging enigszins vertraagd zijn.

Bezorger gemist?

Was je niet thuis op het moment dat de bezorger aan je deur stond?

Dan heeft de bezorger een kaartje in je brievenbus gedaan met daarop een bezorgcode, of informatie dat het pakket bij een buur is afgegeven.

Via de sites van de diverse bezorgers, kun je met deze bezorgcode eventueel een nieuwe bezorgafspraak maken.(Let op: Dit is afhankelijk van de bezorger)